Kategóriák
Uncategorized

Mit hozhat ez az év a PPC területén?

Mind az ügyfeleink, mind az iparág kérdése minden új év elején (vagy egy adott év végén), hogy milyen új trendek várhatók. Lássuk, mit látunk, mit várunk 2021 -ig.


Nézz a múltba, tervezz a jövőre!


Az elmúlt évek, ha egyáltalán megtanítottak minket arra, hogy a jövő pontosabb megtervezése érdekében fontos a múltba tekinteni. Nincs ez másként a PPC trendek esetében sem.

Ez azért is fontos feladat, mert ha valaki valóban szorosan követte a PPC változásait az elmúlt 2-3 évben, akkor nagy valószínűséggel meg tudja jósolni, hogy mire számíthat idén.

Lássuk, melyek azok a trendek, amelyek az elmúlt évek alapján (is) fontosak lesznek idén.

Mobil, mobil, mobil


Évek óta halljuk, hogy „ez az év a mobilok éve lesz”. Van egy rossz hírünk, évek óta mobil. Gondoljunk csak arra a tényre, hogy a Facebook és az Instagram PPC segítségével elérjük a felhasználók jelentős részét mobil eszközökön! De ne felejtsük el, hogy a felhasználók már nemcsak kereséseket, hanem konkrét vásárlásokat is végeznek mobileszközön.

Ha saját weboldalunk nem reagál vagy nem elég gyors, akkor ez eddig „csak” a hirdetési költségeink növekedését (vagy akár megsokszorozódását) jelentette. Az elmúlt években nemcsak a Google Ads, hanem a Facebook is értékelni kezdte a leszállóhelyünk működését. 2020 -ban a rossz céloldal -élmény miatt a hirdetéseink csak a lehetőségek töredékében jelenhettek meg. Ez a tendencia 2021 -ben sem fog változni. Valójában! Várhatóan csak megerősödik.

TIPP: Vizsgálja meg a mobiltelefon -optimalizáláshoz, a sebességhez és más technikai paraméterekhez kapcsolódó hirdetésekben használt földrajzi helyünket. A LEGJOBB ÉS KÖNNYŰ MEGOLDÁS EZHEZ AZ OLDALI GYORSÍTÁSOK.

Google Ads intelligens kampányok


Az intelligens kampányok (intelligens Display, intelligens vásárlás) évek óta a Google Ads rendszer részét képezik. Kezdetben a nem túl jól működő kampányok sokat dolgoztak a Google-nál, és körülbelül 1,5-2 évig nagyon hasznos eszközökké váltak egy jó PPC-szakember kezében. (Google Ads kampánykezelés) A COVID megjelenésével hatékonyságuk szintre ugrott. Manapság egyre inkább a kérésekre összpontosító ügyfeleink vannak, akik számára az intelligens megjelenítés a töredék áron és hasonló minőségben hoz potenciális ügyfeleket, mint egy keresési kampány.

Ebben a nagy ugrásban több tényező kölcsönhatása látható. Egyrészt a korábban tervezett kampányok jól kezdtek működni. Másrészt a COVID sok felhasználót / ügyfelet nyitott meg az online térben, és még több adatot adott a rendszereinknek. Harmadszor, a COVID miatt sok vállalat visszaszorította a PPC -kiadásokat, míg sok esetben versenytársaik a legkevésbé sem csökkentették kiadásaikat, sőt sokan még növelték is. És ezzel be tudták hozni a kiesett vezetéseiket. Ez a három hatás óriási ugrást tett számos ügyfelünk számára: sőt megduplázták az eredményeket azokban az iparágakban, amelyek nem nagyon közel állnak a COVID -hez.

TIPP: LÁTJA SMART KAMPÁNYAINAK HATÉKONYSÁGÁT, HA EGY ÜGYNÖKSÉGGEL DOLGOZIK, EZT MOST MEGISMERKEDNI TELJESÍTMÉNYÜKKEL ÉS ELÉRHETŐSÉGEIKKEL. HA NEM AKAROD HASZNÁLNI, KERESD MÁS CSAPATOT!


Hozzárendelési modellek és ajánlattételi stratégiák


A hozzárendelési modellek évek óta a digitális marketing ökoszisztémájának részei. Nem csak az elmúlt 2-3 évben kezdtek egyre jobban működni, de a megfelelő modell kiválasztása a valóban sikeres PPC kampányok nélkülözhetetlen részévé vált.

TIPP: KERÜLJE A UTOLSÓ KLIKTÁSI MODELL HASZNÁLATÁT, VÁLASZD A LEGJOBB ALKALMAZÁST ehhez az átalakításhoz! HA AZ ÜGYNÖKSÉG FELHASZNÁLJA HASZNÁLATÁT, Beszéljen róla (és meneküljön !: D)


Az ajánlattételi stratégiák, mint a hozzárendelési modellek, évek óta a PPC -kampányok részét képezik. Ennek ellenére sokan a mai napig nem használják megfelelően vagy egyáltalán nem. Mintha bekötnénk a szemünket. Az ajánlattételi stratégiák jelentős része a gépi tanulás előnyeit kihasználva működik. Az egyes lehetőségekről itt olvashat bővebben.

TIPP: LÁTJA A STRATÉGIÁT, HOGY HASZNÁLJA MINDEN KAMPÁNYÁT, ÉS HA LEHETŐSÉGE VÁLASSZON, OKOS MEGOLDÁSOKAT.


A digitális marketingben egy biztos: a változás


Most, hogy az elmúlt években bekövetkezett és látott változásokról beszéltünk, beszéljünk azokról, amelyek idén hatással lesznek. Ehhez szerintem négy kulcsfontosságú változtatást hajtottunk végre.

Az iOS14 változásokat hozott


Erről már 2020 -ban értesültünk, és kezdtek érkezni információk a megoldásáról, de az előkészületek még folyamatban vannak a Facebook és a Google számára is. A változásról részletesen itt olvashat. A lényeg nagyon egyszerűen az, hogy az egyes alkalmazások (pl. Facebook, Google Chrome) nem tudják nyomon követni a viselkedését az Ön engedélye nélkül. Ez örvendetes változás lehet felhasználóként, de hirdetőként

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük