Kategóriák
Uncategorized

Íme 5 gyakori hiba a Google Ads Display kampányok beállításakor

Ha kizárólag a Display -kampányok hatékonyságára összpontosít, érdemes elolvasni az alábbi blogcikkünket, mivel megérkezett a kifejezetten a Display -kampányokra szabott Google Ads Bucks sorozatunk következő része. Íme 5 lépés, amellyel biztosíthatja Google Ads Display -kampányainak sikerét. A teljesség igénye nélkül dinamikus és adaptív hirdetésekről, valamint a Display -kampányokhoz elérhető célzási lehetőségekről fogunk beszélni.

A remarketing kampány hiánya


A remarketing az egyik legjövedelmezőbb marketingmegoldás azon felhasználók célzására, akik korábban meglátogatták webhelyét. Ezért érdemes úgymond összegyűjteni ezeket a felhasználókat, majd listát készíteni azokról, akik már meglátogatták webhelyét, és ráakadtak a termékére vagy szolgáltatására, hogy később könnyebben elérhesse őket, és eljuttassa hozzájuk az üzenetét.

A remarketinghirdetések szintén segítenek a márka ismertségének elmélyítésében, és felhasználják őket a döntés előtt álló potenciális felhasználók elkötelezettségének növelésére.

Dinamikus remarketing

A dinamikus remarketing segítségével nemcsak azokat a felhasználókat érhetjük el, akik korábban meglátogatták weboldalunkat, hanem pontosan megmutathatjuk nekik azokat a termékeket vagy szolgáltatásokat, amelyeket korábban megtekintettek, és amelyek iránt érdeklődést mutattak. Például, ha webáruházat üzemeltet, tartsa ezt szem előtt , mivel ez a célzás különösen hasznos lehet számukra.

Az oldalkizárások használatának hiánya


A Google Ads segítségével lehetőségünk van letiltani azokat az oldalakat, amelyeket anyagilag nem érdemes reklámozni számunkra – vagyis sokat fizetünk egy kattintásért -, így a konverziónkénti költség magas.

A magas konverziós költségeknek több oka is lehet, a leggyakoribb ok általában az, hogy vállalkozásunk potenciális felhasználói – nem a célközönségünk – látogatják az adott oldalt, így nem igazán érdekli őket a termékünk vagy a szolgáltatásunk. Ezen a ponton valószínű, hogy rossz célzást használtunk, vagy nem szűkítettük le megfelelően a célközönségünket. Érdemes kizárni ezeket az oldalakat a hirdetéselhelyezésekből, amit az elhelyezések menüben tehet meg.

Az adaptív / adaptív hirdetések hiánya


Az adaptív hirdetések automatikusan átméretezik, megjelennek és formáznak, hogy pontosan kitöltsék a rendelkezésre álló hirdetési helyet. Mindössze annyit kell tennie, hogy feltölti a különböző elemeket (képeket, címsorokat, logókat, videókat és leírásokat), és a Google Ads automatikusan létrehoz hirdetéseket a Google Display Hálózat számára. A megfelelő alkalmazással hatékonyabbá teheti más, korábban létrehozott és futó hirdetéseket.

Használatuk során a cél az, hogy a kulcsszavai alapján a lehető legtöbb képet, leírást és címsort nyújtsa, hogy hirdetései a lehető legrelevánsabbak és egyedibbek legyenek, és a lehető legtöbb hirdetéshelyet egyesítse.

Az adaptív hirdetések optimalizálásához használja a hirdetés melletti „Hirdetéserősség” funkciót, amelynek célja a „Kiváló” minősítés elérése.

Egyetlen célzást használjon


A hirdetések a Display Hálózaton bizonyos típusú felhasználók számára jelennek meg, adott kontextusban, tartalomban vagy eszközökön, a célzás típusától függően.

Megcélozhat felhasználói csoportokat, bizonyos közönségeket (a webhelyet felkereső vagy egy adott terméket kereső felhasználókat) vagy demográfiai csoportokat (például fiatalembereket), ugyanúgy, mint bizonyos kulcsszavak vagy témák megadásával. A Display Hálózaton a következő típusú célzások állnak rendelkezésre:

Célcsoport szerinti célzás:

demográfiai adat
érdeklődés
piaci szegmensek
remarketing
hasonló közönségeket
Tartalmi célzás:

téma
elhelyezés
kulcsszó
Eszközcélzás:

számítógép
Mobil
tabletta
Határozottan javasoljuk több célzási lehetőség kombinációját, mivel így nagyobb eséllyel érheti el az Ön számára releváns célközönséget.

Összefoglaló


Számos tényezőt kell figyelembe venni annak érdekében, hogy a legjobb eredményeket érhesse el Google Display kampányai futtatásával. Mindenekelőtt fontos, hogy üzenete eljusson a megfelelő célközönséghez. Ezenkívül érdemes megcélozni azokat, akik korábban meglátogatták webhelyét, mivel nagyobb a valószínűsége a konverziónak. Továbbá elengedhetetlen, hogy hatékonyak legyünk mind önmaga, mind potenciális közönsége számára, ezért fontos, hogy hirdetései a lehető legszorosabban illeszkedjenek hirdetési területéhez, és csak olyan platformokon jelenjenek meg, amelyek anyagilag kifizetődőek az Ön számára. Ebben tud Önnek segíteni a Google Ads kampánykezelés.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük